zondag 13 februari 2011

It's just a feeling that i have.

ik heb eigenlijk heel wat te vertellen, het zal wel een lang verhaal worden.
vrijdagavond ben ik gezellig met vrienden naar '' de schuur '' geweest, een vriend van mij woont op een soort van boederij en hebben een hele grote schuur naar een soort van discotheek omgebouwt heel gezellig dus met z'n alle :)
maar zaterdag moest ik er weer vroeg uit om me teampje te coachen .. helaas hebben ze met 0-1 verloren en was al het gillen voor niks haha xD
daarna ben ik gezellig met een van m'n beste vriendinnen wat gaan eten en moest daarna zelf nog korfballen in maassluis 13-13 is het geworden, best nog wel een spannende wedstrijd en dan denk je het gehad te hebben .. maar nee moet je nog een wedstrijd spelen om 8 uur s'avond in bodegraven, nou ik kan je vertellen ik was DOOD moe.
s'avonds ben ik naar m'n vriend gegaan ondanks dat die heel de dag al bij alle twee me wedstrijden was geweest super lief natuurlijk, vandaag hebben we lekker uitgeslapen echt iets wat ik nodig had en zijn we aan het einde van de middag naar Utrecht gegaan want Amy die wilde zo graag naar de starbucks en zijn we s'avonds lekker uiteten gegaan!
eigenlijk wel een super gezellig weekend dus & morgen valentijnsdag .. zelf doe ik er eigenlijk niks aan haha, hoe was jullie weekend & gaan jullie nog wat doen met valentijn ?
xxx
let niet op de kleding, traningspakken zijn weird!

1 opmerking:

  1. Ah klinkt heel gezellig! :)
    ik heb ook wel een leuk weekend gehad, vrijdag een verjaardag en dat was echt superleuk. En zaterdag gewerkt en vandaag lekker lui gedaan haha.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen