maandag 19 december 2011

Holidays are coming.

Kerst, ik hou van deze tijd van het jaar. Om me heen merk ik overal dat het weer kerst wordt. Thuis staat al een aardig tijdje een kerstboom en hangen overal kerstversiersels, maar ook buiten is het versierd en staan overal verlichte bomen. Als er tijdens de kerstdagen ook nog eens sneeuw zou liggen zou het helemaal perfect zijn.
Zelf vier ik eerste kerstdag bij mij thuis, samen met het gezin, mijn vriend en misschien nog wel familie er bij. De bedoeling is dat we gewoon lekker gaan eten en hopelijk ook cadeautjes uit pakken die binnenkort onder de boom komen te liggen. De tweede kerstdag ga ik samen met mijn vriend richting Duitsland waar we samen met zijn familie tot vrijdag in een centerparks huisje verblijven.
En dan natuurlijk oudejaarsavond. Normaal vier ik het elk jaar of gewoon thuis of gezellig bij de buren, dat is elk jaar verschillend. Dit jaar is het geloof ik bij ons en komen de buren ook langs. Ik heb zelf nog geen idee of ik dit jaar thuis ben of niet, ik vind het wel altijd erg gezellig met de buren erbij.

Wat zijn jullie plannen voor de feestdagen ?
Liefs, Amy

4 opmerkingen:

  1. heb er zoveel zin in! Eerste kerstdag ben ik alleen met mn moeder. we gaan geloof ik naar de bioscoop!:) en tweede kerstdag zijn mijn broertjes er ook bij!

    Met oud&nieuw ga ik eerst met een vriendin bij mn opa&oma zitten tot half1. Daarna gezellig de kroegen in!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zoveel zin in kerst & ook in oud en nieuw. Met kerst ga ik met de hele familie gezellig gourmetten, en met oud en nieuw naar kennissen en daar ook gezellig eten. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt hartstikke leuk :)! Wij gaan ook lekker eten met opa en oma en tweede kerstdag gaan we naar de film :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kerst is altijd leuk!!:) PS. Kerst is over, maar ik wil je nog steeds een cadeau geven.. Doe mee met mijn ‘Mystery fashion goodiebag’ giveaway met Monki, Pull & Bear goodies en meer! http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-x-mystery-fashion-goodiebag.html

    BeantwoordenVerwijderen